Bits of me

28 October 2008

My husband stayed at home this afternoon which meant I could scrap a little. I would like to do a lot more but with the kids at home, time is scarce. A few days ago a made a mosaic and I decided to use it. I was inspired by this page. (I can't remember where I found it or who made it but As soon as I find the references I'll post them. If you recognise it tell me!).
J'avais un peu de temps cet après-midi et quand j'ai du temps, je scrappe. J'ai scrappé la photo "mosaïque" que j'avais faite suite à un tag. La page suivante m'a inspirée. Je ne sais plus d'où elle vient mais je cherche. Si vous reconnaissez la page dites le moi.


Here's my version.
Voici ma page.

2 comments :

Anonymous said...

Vraiment une chouette idée de scrapper cette mosaïque,et en beauté en plus, ce qui ne gâche rien ;o) J'aime vraiment beaucoup! Bises.

Praline said...

Belle réa !!!
Très belle mise en page de ta mosaïque !!!

Theme by: Pish and Posh Designs