Forgotten ...

21 November 2010

I have lots of layouts to show but as long as they aren't on the Hip2bsquarescrapbooking blog, I can't show you (although I am dying to as there are a few I really like). Anyway, I did find this layout hiding in one of the many files on my computer. So here it is. I love how Elouan is sitting on his daddy's shoulders. All of my boys loved it, I think it's because they get to see the world from a different perspective. Have a lovely Sunday.

J'ai beaucoup de pages à montrer mais quant qu'elles ne sont pas publiées sur le blog de Hip2bsqaurescrapbooking, je ne peux pas. J'ai trouvé cette page cachée dans mes dossiers sur l'ordi et je l'adore, tout simplement parce que j'aime la photo de Elouan et son papa. Tous nos enfants ont aimé aller sur les épaules de papa.

Patterned paper: KESI'ART, October afternoon, 4h37. STAMPS: Artemio,. Stickers: Z'etiquettes, Studio Calico. OTHER: Glimmer mist, stickers ?????, rub-ons????

3 comments :

scrapagogo said...

les photos de dos font toujours un bel effet !!! et les couleurs choisies sont très douces !!! bonne journée, bises

Lulu Berlue said...

Hooo le découpage de cette photo donne trop bien !
Superbe page Lilith !!!
Bzzz,
Lulu

Gégé said...

Hello,
Your page is beautiful and your picture is very well done!!
Gégé

Theme by: Pish and Posh Designs