Teaching

17 November 2011

I am a language teacher and I just LOVE this job so when Alyssa asked me to teach at Miss Art's Papercrafting I couldn't say no. Combining my two passions is the best thing that could happen.
Je suis professeur de langues germaniques et j'adore ce metier. Quand Alyssa m'a demandé d'enseigner pour Miss Art's Papercrafting je ne pouvais pas refuser, enseigner le scrapbooking: le rêve! Garder vos yeux bien ouverts, c'est pour bientôt!


And then some cards I made. A set of three using the card kit I got from Marinette.
Puis quelques cartes faites avec le kit carte reçu de la douce et gentille Marinette




And another set made with a card kit this time from my dear friend Grenouillette.
Et aussi des cartes faites avec un kit reçu cette fois ci de la pétillante Grenouillette.



6 comments :

So.Creative said...

Ces cartes sont toutes plus belles les unes que les autres!
Félicitations pour les cours à venir, c'est géniaaaal!!
Bises
So.

emma_scrap said...

Tes cartes sont superbes :) Génial pour les cours de scrap made in Lilith ;)Bizz

Françoise said...

super Lilith ! tes cartes sont superbes, colorées, tout ce que j'aime ! bisette du jour

Ruth said...

These are beautiful! Such a professional finish!

Pam said...

Congrats on the teaching gig, that is fantastic! Your videos are amazing, so you are a perfect for for them!

Love all your cards too, they are so beautiful!!!

Zarah said...

Oh Lilith, my goodness...! These are all WONDERFUL!! Congrats on your gig - you're gonna rooooooock it SO much!

Theme by: Pish and Posh Designs